'OPOWIEDZ MI O NIM" CARIN GERHARDSEN

"OPOWIEDZ MI O NIM" CARIN GERHARDSEN

                      Był zwykły szary trochę zimny dzień - zaczął padać śnieg i na drogach zrobiło się ślisko. Sandra czeka na swoją taxi, ale ze względu na panujące warunki atmosferyczne nie umie doczekać się swojej taryfy. Jest zła i sfrustrowana i nagle jakiś pan wyciąga do niej pomocną dłoń: może panią gdzieś podwieźć? Sandra zastanawia się, ale strasznie jej zimno. Dlaczego ma nie skorzystać z okazji...? Czy to dobry pomysł wsiadać do auta z obcym mężczyzną...? Co z tego wyniknie...?

                      Kerstin czeka na swojego męża - powinien być już blisko domu, ale upływają sekundy, minuty nadchodzi jedna godzina potem kolejna, a partnera nie ma... Co się z nim stało...? Czy doszło do tragedii..? 

                       Jeanette ma swoją skrywaną tajemnicę... Nie chce być osądzana przez swoje bliskie otoczenie. Woli schować się przed światem. Smutki zatopić w alkoholu. Tylko dlaczego tak postępuje...? Czy coś z przeszłości wpływa na jej obecne życie...? Gryzie ją sumienie... ucieka... Czy starczy jej sił by ujawnić prawdę...? Może pogrąży się, a jej stan doprowadzi do głębokiej depresji. 

                        Trzy kobiety - jedno wydarzenie, które wpłynie na wszystkich z ich otoczenia - no to jak...? Wiesz jakie jest rozwiązanie tej zagadki...? Ale czy aby na pewno masz rację...?

                         Powiem jedno nie dajcie się zwieźć skromnej okładce... To co działo się w tej książce to istny zawrót głowy... Dawno nie odczuwałam takich emocji, aż mam dreszcze... Myślisz, że to banalna historia, ale z każdą przeczytaną stroną dziwisz się jeszcze bardziej, bo każde Twoje przemyślenia prowadzą do ślepej uliczki. Dla mnie ta książka to PEREŁKA z czystym sumienie polecam, bo niejednokrotnie wyprowadziła mnie na manowce.

Za książkę dziękuję wydawnictwu:
Gdzie można kupić "Opowiedz mi o nim" Carin Gerhardsen


'OPOWIEDZ MI O NIM" CARIN GERHARDSEN 'OPOWIEDZ MI O NIM" CARIN GERHARDSEN Reviewed by CzytaDeLiczne on sierpnia 03, 2019 Rating: 5

Brak komentarzy