"POWIEDZ MI TO SZEPTEM" KERRY ANNE KING






"POWIEDZ MI TO SZEPTEM" KERRY ANNE KING

               Jeden telefon, który zmienia całe dotychczasowe życie. Telefon przez, który Maisey musi powrócić do przeszłości. Telefon, który znieważa i hańbi dobre imię jej ojca. Telefon od, którego zaczyna się historia samotnej matki Maisey Addington, która wiedzie spokojne, uporządkowane życie, nie lubi zmian i wychodzenia przed szereg. Woli być przeciętna i uległa. Jedne wydarzenie zmienia wszystko - musi powrócić do rodzinnego domu, by stawić czoła przeszłości.

Czy będzie na tyle silna, by podejmować decyzje nie tylko za siebie, ale także za inne osoby...?
Co odkryje...?
Czy ojciec Maisey na starość stał się potworem i znęcał się psychicznie i fizycznie nad swoją żoną...?
Kim jest wyimaginowana przyjaciółka Maisey i czy to, aby na pewno wytwór wyobraźni...?

             Książka owiana jest tajemniczością, każda ze stron pomalutku odkrywa nowe informacje, które pobudzają do intensywnego myślenia i rozważania co takiego wydarzyło się w rodzinnym domu Maisey. Nowe fakty nie ułatwiają zadania, cały czas mózg pracuje na najwyższych obrotach, bo chcemy dotrzeć do prawdy - splatają się smutne części układanki, takie jak przemoc domowa, uzależnienie i poddanie się woli innego człowieka co zniewala i napędza do różnych dziwnych zachowań ludzkich, a w tym także uczucia bezsilności i osamotnienia.

Jak z natłokiem uczuć i myśli poradzi sobie Maisey...?
Czy córka Elle bedzie podporą czy przeszkodą...? 
Czy chcecie poznać sekrety rodziny Maisey...?
Jeśli tak to koniecznie sięgnijcie po tą książkę gdzie nic nie jest czarne ani białe. Powieść ukazuje mechanizmy obronne szarego człowieka, który walczy z przeciwnościami losu, aby wyjść na prostą.

" A teraz to asekuracyjne podejście zostało mi brutalnie odebrane. Nie mam kamizelki ratunkowej, gdy zostaje bezceremonialnie rzucona na głęboką wodę. Jestem pewna, że najlepiej będzie jeśli nauczę się pływać."

ZA EGZEMPLARZ PRZEDPREMIEROWY DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU:








"POWIEDZ MI TO SZEPTEM" KERRY ANNE KING "POWIEDZ MI TO SZEPTEM" KERRY ANNE KING Reviewed by CzytaDeLiczne on kwietnia 26, 2019 Rating: 5

Brak komentarzy