"NAPIJ SIĘ I ZADZWOŃ DO MNIE" PENELOPE WARD




"NAPIJ SIĘ I ZADZWOŃ DO MNIE" 

PENELOPE WARD

        Niby błaha historia o dziewczynie Ranie, która po pijaku wyszukuje swojego byłego przyjaciela z dzieciństwa Landona i wyrzuca swoje pretensje, bo miała gorszy dzień w pracy. Chce się wyżyć i traktuje chłopaka jak worek treningowy rzucając ustne obelgi i żale skrywane w sercu przez dobre kilkanaście lat.
               Od razu wiemy, że ich relacje odżyją i obudzi się w nich uczucie. No to teraz powiecie,że książka jest przewidywalna i mało odkrywcza i że głównym nurtem będą sceny łóżkowe. I tu Was zaskoczę - owszem banalne jest to, że od razu wiemy, że los połączy tych dwojga ludzi ze sobą poznają się i pokochają, ale po między tym jest wiele innych rzeczy. Młodzi będą musieli zapomnieć i wybaczyć sobie błędy popełnione w przeszłości.

Czy sobie w pełni zaufają i zdradzą skrywane sekrety...???

Co do Landona domyśliłam się co skrywa. Rana nie do końca i lekko się zdziwiłam jej tajemnicą skrywaną przed całym światem.

Postacie London i Rona są bardzo charakterystyczne, są wulkanami energii, kreatywni, ich pomysłowość nie ma granic z nimi nie można się nudzić, bo co chwilę w książce były efekty zaskoczenia i dużej dawki humoru, która mnie rozbrajała i wywoływała uśmiech na twarzy - lubię czasami oderwać się od książek, gdzie jest zabójca, morderstwo i krwawe sceny. Ta powieść była lekka i przyjemna. Była miłą odskocznią od kryminałów i thrillerów. Powiem tylko tyle, że nie jest przeznaczona dla fanów mocnego erotyku. Tu związek Rany i Landona dojrzewał powoli, bo pojawiły się problemy i sekrety ukrywane przez wiele lat. Wystąpiły tu dwie sceny bardziej zmysłowe, które dodały pikanterii ( jak dla mnie mogłoby w ogóle ich nie być). 

Całość oceniam bardzo wysoko, bo nie była to książka tylko mdła skupiająca się na uczuciach, seksie i emocjach, ale miała pierwiastek prawdziwego życia co mnie ujęło i urzekło w całej tej historii. 


"NAPIJ SIĘ I ZADZWOŃ DO MNIE" PENELOPE WARD "NAPIJ SIĘ I ZADZWOŃ DO MNIE" PENELOPE WARD Reviewed by CzytaDeLiczne on maja 09, 2019 Rating: 5

Brak komentarzy