"PAMIĘTNIK ZE STAREJ SZAFY" JOANNA JAX ( PATRYCJA MAY )


"PAMIĘTNIK ZE STAREJ SZAFY" JOANNA JAX

                        ( PATRYCJA MAY)


             czy chcielibyście przenieść się do świata gdzie rządzą nietypowe prawa - talonów, kartek, kolejek, gdzie są pieniądze a nie ma towaru w sklepie, gdzie nie wybrzydza się, że ten produkt jest mało markowy, a króluje np szampon zielone jabłuszko. 

                           Chcecie powspominać lub zaznajomić się w dobrych samochodach jak polonez czy maluszek. Znaleźć się w domu, w którym mieszkają ze sobą trzy pokolenia, bo przecież im więcej mieszkańców tym weselej, gdzie kobiety w ciąży, czy ludzie z małymi dziećmi, lub osoby na wózkach inwalidzkich mają pierwszeństwo w sklepach, u lekarza.

                            Jeśli chcielibyście poznać taką historię to zapraszam do lektury tej książki, gdzie o losach opowiada zakompleksiona nastolatka. Przeżywamy zabawne chwilę wraz z nią i całą jej rodziną wliczając ciotkę, dziadka, rodzeństwo, rodziców oraz koleżeństwo. Ich perypetie opisane są na pełnym luzie, każda historia przedstawiona jest w bardzo subtelny sposób, oraz z dużą dawką humoru.

                            Dodam, że dałam tą książkę do przeczytania mojej mamie i w pewnym momencie widziałam u niej nostalgie, a po zakończeniu lektury dodałam swoje 3 grosze i zaczęła wspominać jak ona pamięta swoją młodość i tamte czasy.

                            REASUMUJĄC - książka jest dla każdego w różnym wieku, ja po przeczytaniu byłam ciekawa, czy rzeczywiście tak był kiedyś ułożony świat, zaczęłam zadawać pytania i zastanawiać się czy wtedy było lepiej czy gorzej...? 
Moja mama... ROZMARZYŁA SIĘ dzięki temu mogłam poznać nie tylko opowieści dziewczyny i jej rodziny, ale także moje dzieciństwo co było uzupełnieniem i dopełnieniem historii podanej w książce. Bardzo miła odmiana w dodatku wywołała nie tylko u mnie uśmiech, a w oczach mojej mamy - duże poruszenie :).

Za egzemplarz dziękuje wydawnictwu
Gdzie można kupić książkę:
https://videograf.pl/

"PAMIĘTNIK ZE STAREJ SZAFY" JOANNA JAX ( PATRYCJA MAY ) "PAMIĘTNIK ZE STAREJ SZAFY" JOANNA JAX ( PATRYCJA MAY ) Reviewed by CzytaDeLiczne on lipca 23, 2019 Rating: 5

Brak komentarzy