"ROZDZIELONE. TRZECIE PRZEJŚCIE. TOM III" KAMIL KOZIEŁ

 



                  "ROZDZIELONE. TRZECIE PRZEJŚCIE. TOM III" KAMIL KOZIEŁ


                     Końcowy tom jest dla mnie niczym wisienka na torcie, spełnieniem wszystkiego czego oczekiwałam od tej książki, mniej jest technologicznych frazesów, a więcej nadprzyrodzonych elementów. Czwórka przyjaciół Ada, Max, Edwin i Arina próbują ocalić świat i zniszczyć wszystkie dokumenty jak i przywrócić pamięć tym, którym zabrano wspomnienia i emocje.

                    Nie zabraknie nowych bohaterów, którzy dodadzą kolorytu do książki. Taka np. Mirela, prostota i język, który odbiega od innych, a jednocześnie wiesz, że to kolejna dobrze wykreowana postać. Ja pokochałam rodzinę Ariny a tym razem mamy do czynienia z Dorą zbieraczkę łun niby to negatywna postać, ale w tej części... może doczekamy się przebłysku dobroci... powiem, że jest charakterna i z chęcią wgłębiłam się jeszcze bardziej w rodzinę Ariny, bo te postacie mają pazur. 

                   Finałowa walka o przetrwanie, zwierzchnicy depczący po piętach, akcja i szybka reakcja, tu nie ma nudy, bo książka jest wielowątkowa w dalszym ciągu mam problem z tymi samymi postaciami, którzy żyją w równoległym świecie, a w szczególności z tymi, którzy nie żyją w jednym z wymiarów, ale to taki dla mnie mały niuansik o którym nawet rozmawiałam z samym autorem, bo książka porywa. 

                  Końcówka ma swoje nawiązanie do dzisiejszych czasów, pewnie po części to co wydarzyło się w świecie było inspiracją do autora. Powiem tylko tyle, że żal mi rozstawać się z tymi postaciami, bo każda z nich była inny i nie powtarzalna, nawet negatywnych bohaterów dało się lubić, bo znaliśmy ich motywacje, to nie bezbarwne istoty, ale osoby które mają swoje plany i marzenia, ale działają z innych pobudek. Polecam gorąco całą trylogię.

Za egzemplarz dziękuję autorowi Kamil Kozieł jak i wydawnictwo internetowe e-bookowo.pl

  
"ROZDZIELONE. TRZECIE PRZEJŚCIE. TOM III" KAMIL KOZIEŁ "ROZDZIELONE. TRZECIE PRZEJŚCIE. TOM III" KAMIL KOZIEŁ Reviewed by CzytaDeLiczne on października 25, 2023 Rating: 5

Brak komentarzy