WYWIAD "Miłość wbrew regułom" Katarzyna Grabowska


   

WYWIAD - "MIŁOŚĆ WBREW REGUŁOM" Kolory      przyjaźni" KATARZYNA GRABOWSKA


1. Kasiu wracasz do czytelników z wielkim przytupem z nową powieścią "Miłość wbrew regułom" czy "Kolory przyjaźni" mogą nam sugerować, że to nie będzie tylko jedna książka, ale cykl? Jaka będzie to tematyka?

"Miłość wbrew regułom" to dla mnie nowy początek pisarskiej przygody. Wracam po kilkumiesięcznej przerwie spowodowanej zmianą wydawnictwa i mam nadzieję, że przygotowaną historią podbiję serca czytelników. Jak słusznie zauważyłaś "Miłość wbrew regułom" jest pierwszym tomem cyklu "Kolory przyjaźni", który będzie liczył trzy tomy. Jeśli chodzi o tematykę, to postawiłam na lekką obyczajówkę z elementami komediowymi.
 
2. Czy bohaterowie mają swoje odwzorowanie w realnych postaciach?

Większość bohaterów "Miłość wbrew regułom" nosi imiona i nazwiska najwierniejszych czytelników moich książek, którzy okazali mi wsparcie w plebiscycie Osobowości roku. Ostatecznie wycofałam się  z udziału w tym konkursie, ale postanowiłam nagrodzić tych, którzy oddali na mnie głosy. Głosów było sporo, ale nie od wszystkich głosujących miałam informację, dlatego też przepraszam jeśli ktoś poczuje się zawiedziony, że nie uwzględniłam go w powieści.
Jeśli chodzi o kwestie charakterów bohaterów to daję słowo, że wszelkie podobieństwo do rzeczywistych osób, zwłaszcza w odniesieniu do imion i nazwisk do imion i nazwisk użytych w powieści jest czysto przypadkowe :) A tak serio to, każdy z bohaterów ma  jakiś rys postaci, którą znałam w przeszłości.

3. Czy zdradzisz rąbek tajemnicy jacy są?

Na mojej stronie fb i Instagramie zamieszczam posty w, których staram się przybliżyć bohaterów "Miłości wbrew regułom". Każdy z nich jest inny, ale wszystkich łączy jedno - poszukiwanie miłości. Kinga i Sabina to przyjaciółki jeszcze ze szkolnej ławy, które wspierają się w trudnych momentach i zawsze mogą na siebie liczyć. Ich przyjaźń wydaje się niezniszczalna, jednak czy faktycznie tak będzie? Co może zniszczyć taką długoletnią przyjaźń?

4. Czy utożsamiasz się z którąś z postaci?

Zazwyczaj wczuwam się w każdą z postaci z moich książek, więc i tym razem czuję bliski związek z bohaterami "Miłości wbrew regułom". W końcu to moje dzieci, bo jakby nie patrzeć, dałam im życie.

5. Czy bohaterowie będą ze sobą powiązani w różnych częściach czy będą to odrębne historie?

Kolejne tomy będą kontynuacją losów głównych bohaterów poznanych w "Miłości wbrew regułom".


6. Czy była chwila zwątpienia przy pisaniu książki?

Może nie podczas pisania, ale już po napisaniu. Książkę ukończyłam na początku 2023 roku, gdy moja współpraca z dotychczasowym wydawcą bardzo się popsuła. W pierwszym odruchu odruchu zamierzałam zacząć sama wydawać swoje książki, jednak względy finansowe przekreśliły te plany. Nie będę ukrywać, że załamałam się na co wpływ miały też problemy osobiste. Moja dalsza przygoda literacka stanęła pod wielkim znakiem zapytania. Był moment, gdy naprawdę byłam pewna, że to już koniec. Jednak w tej mrocznej chwili zwątpienia pojawił się promyk słońca, który przebił się przez ciemne chmury, a następnie je rozgromił. Dlatego wracam do czytelników jako zupełnie nowa ja i mam nadzieję, że w tej wersji mnie polubią.
 
7. Ulubiony cytat z książki.



WYWIAD "Miłość wbrew regułom" Katarzyna Grabowska WYWIAD "Miłość wbrew regułom" Katarzyna Grabowska Reviewed by CzytaDeLiczne on listopada 21, 2023 Rating: 5

Brak komentarzy