"CELINA" ELA DOWNAROWICZ

 



               "CELINA" ELA DOWNAROWICZ


                Kończąc pierwszą część "Cecylię" miałam ogromny mętlik w głowie, bo zniknięcie jednej ze sióstr nie wróżyło nic dobrego. Zastanawiałam co się stało? Czyżby mafia chce się zemścić i przyszła po swoje? A może to ucieczka od najbliższych? Miałam wiele pytań...

               A rozwiązanie...? No cóż było zaskakujące... Zadziwiająca była metoda agentów jak i samych przestępców by pozyskać sprzymierzeńców. Miguel to ambitny, ale bardzo brutalny boss i to nie tylko narkotykowy, ale i handlarz żywym towarem, który nienawidzi kobiet, traktuje je jak zabawki. Czy można go przechytrzyć i rozkochać?

               Celina i Cecylia staną przed trudnym wyborem. Czy zdołają wybaczyć sobie winy i współdziałać? Kolejna część w dalszym ciągu trzyma w napięciu, w pewnym momencie musiałam powrócić do niektórych wątków, bo chciałam poznać jak najwięcej szczegółów i nie pominąć ani jednego, bo i ja miałam dylemat, który z głównych bohaterów jest szczery i czy można mu ufać, bo pewne zachowania budziły moją wątpliwość. Czy można być, aż tak fałszywym? 

              Książka porusza bardzo trudne tematy, jest dość brutalna, przedstawia człowieka, który nie ma skrupułów, by osiągnąć swój cel. Kłamstwa, wyzwiska, mamienie pieniędzmi i drogimi prezentami wszystko to ma uśpić drugiego człowieka, by w pewnym momencie agresja i przemoc psychiczna dobiła i zrujnowała wnętrze danej osoby. 

             Powieść wciąga i porywa, wywołuje skrajne emocje, jest wielowątkowa, bo nie mogę powiedzieć, że to tylko sensacja, ale ma w sobie dużo aspektów psychologicznych i choć autorka przyzwyczaiła mnie do książek obyczajowych to ta kolejna odsłona ma swój charakter i wnosi dużo świeżości, jest inna i klimatyczna. Polecam :)

Za egzemplarz dziękuję:



                  
"CELINA" ELA DOWNAROWICZ "CELINA" ELA DOWNAROWICZ Reviewed by CzytaDeLiczne on lutego 23, 2024 Rating: 5

Brak komentarzy