Post do kategorii - Książki dla dzieci



"KSIĘGA DŹWIĘKÓW"









 Byłam pełna obaw kupując książkę " Księga Dźwięków " Soledad Bravi - zbierała same pozytywne opinie, ale jak tu zaufać książce, która ma w tytule dźwięki, a ich nie wydaje... ?

Postanowiłam dać jednak szanse i zobaczyć jak moja córka zareaguje. Było to około 3 lata temu, a my dalej ją oglądamy tym razem wspólnie z moim młodszym synem.

Moja córka zna tą książkę na pamięć i naprowadza swojego brata co ma pokazywać, albo jaki dźwięk wydać. Mamy ogromną przyjemność i uciechę - razem spędzamy ten czas kreatywnie i uczymy się jak ze sobą współpracować.

Moim zdaniem książka przeznaczona jest dla maluszków, które stawiają pierwsze kroki w nauce mówienia postrzegania. Obrazki są kolorowe - przedstawiające przedmioty i zwierzęta, które łatwo naśladować.

Na czym polega FENOMEN tej książki...?

Barwne ilustracje nie tylko przedstawiają podstawowe zwierzęta domowe i hodowlane, ale także różne auta i przedmioty mniej ważne, ale i śmieszne np:

DRZWI - PUK PUK, KLOCKI - ŁUBU-DU, BÓL - AŁA

Czytanie tej książki pobudza wyobraźnie i reakcje na dany przedmiot co nieraz u moich dzieci wywołuje uśmiech.

NIESTETY MA SWOJE WADY :(

- książka jest gruba i ciężka, więc trudno utrzymać takiemu maluszkowi ją w rękach - ale od czego są rodzice :)

- niestety przy częstym użytkowaniu książka się rozkleja i rozpada

- i jedno hasło nie przypadło mi do gustu szpinak robi BLE... ( TO PRZECIEŻ NA STARCIE ZNIECHĘCA DZIECIAKA DO JEDZENIA TEGO WARZYWA ), więc zamieniłam to na MNIAM - na tym etapie dziecko nie umie czytać więc liczy się CZYSTA IMPROWIZACJA :)

Mimo wad wymienionych powyżej książka została zakupiona również dla mojej chrześniaczki na roczek, więc jest naprawdę GODNA POLECENIA :)

Post do kategorii - Książki dla dzieci Post do kategorii - Książki dla dzieci Reviewed by CzytaDeLiczne on marca 17, 2019 Rating: 5

Brak komentarzy