"MIŁOŚĆ W CZASACH IN VITRO" ANNA ŻELAZOWSKA












          "MIŁOŚĆ W CZASACH IN VITRO" ANNA                ŻELAZOWSKA

"Nie umiałabym tak bardzo czegoś chcieć, by być gotowym zrobić dosłownie wszystko, by to dostać, za cenę wszelkich wyrzeczeń, a nierzadko upokorzeń. 

                           Jestem zdziwiona... i zafascynowana historią, która wywołała u mnie skrajne emocje: szczęścia... zadumy i smutku... Nie miałam pojęcia, że perypetie klinki wciągną mnie bez reszty - tym bardziej, że książka została napisana z dużą dawką humoru. 

                          Główna bohaterka Alicja - oprowadza nas po świecie in vitro. Opisując poszczególnych pacjentów, lekarzy, recepcjonistki, wkraczamy z "butami" do historii, które nie zawsze mają szczęśliwe zakończenie. Mamy wgląd na procedury i zdarzenia losowe, które doprowadzają do łez, śmiechu i rozpaczy. 
                         Alicja ma dużo w sobie strachu i lęku przed czymś nowym i nieznanym, woli rutynę i stabilizację, jest osobą zamkniętą, boi otworzyć się na drugiego człowieka, lubi być biernym obserwatorem. Co takiego wydarzy się w jej życiu...? Czy będzie pragnęła zmiany...? 

                          Myślałam, że czeka mnie długa historia od ludzi obawiających się choroby bezpłodności, czyli po kolei szczegółowe rzeczy jakie rozgrywają się od podjęcia decyzji o in vitro do momentu zapłodnienia i przyjścia dziecka na świat. Tu jedynie był zarys - owszem poznawaliśmy poszczególnych bohaterów, ich losy i wnikaliśmy do prywatnego świata danej osoby, ale podane zdarzenia były tak różnorodne zabawne, ujmujące, albo przerażające, mające na celu bardziej pokazanie, że nie warto się poddawać, trzeba dążyć do wyznaczonych idei. Dużo jest tu pozytywnych cech, które pokazują że cudownie kochać życie i nie należy się go bać. Warto spełniać marzenia. Po przeczytaniu całości jestem usatysfakcjonowana. Co mi ta książka dała...? ... REFLEKSJĘ... - bo opłaca się cieszyć z rzeczy małych :) które doprowadzają, że w każdym następnym dniu znajdziesz coś dobrego, szczęśliwego wywołującego dobry humor. Życzę każdemu z Was optymizmu... a na pewno uzyskacie go chodź trochę po lekturze tej książki :)

Za książkę dziękuję :)


Gdzie można kupić...?
https://videograf.pl/

"MIŁOŚĆ W CZASACH IN VITRO" ANNA ŻELAZOWSKA "MIŁOŚĆ W CZASACH IN VITRO" ANNA ŻELAZOWSKA Reviewed by CzytaDeLiczne on października 30, 2019 Rating: 5

Brak komentarzy