"JAK SIĘ NIE ZABIĆ I NIE ZWARIOWAĆ" JUSTYNA SUCHANEK "SUKANEK"



"JAK SIĘ NIE ZABIĆ I NIE ZWARIOWAĆ" JUSTYNA SUCHANEK "SUKANEK"

"Czasami myślałam nawet, że jestem przeklęta. Wszystko dlatego, że nikt nigdy nie powiedział mi, że mogę być po prostu smutna, że jest to w porządku. Dlatego, że nikt nigdy nie powiedział, że w moim umyśle nie wszystko musi być tak, jak należy. Dlatego, że nikt nigdy mnie nie rozumiał." 
                        
                           Jest to jeden z nielicznych poradników, które przeczytałam. Zaciekawił mnie opis od wydawcy i powiem jedno nie zawiodłam się, bo P. Justyna odkrywa wszystkie swoje karty - opisuje to co wydarzyło się w jej życiu. Dla mnie był to żywy pamiętnik, którego ja byłam obserwatorem. Odczucia i emocje były bardzo realne - najchętniej uściskała bym autorkę i powiedziała wszystko będzie dobrze.

                         Obejmuje bardzo gorące tematy dotyczące depresji, okaleczania, nie akceptacji własnej osoby, a także chęci okazania uczuć, zabieganiu o uwagę tych którzy nie warci są naszej znajomości.

                        
                         Krok po kroku odkrywamy błędy i przeszkody, które doprowadzają do zguby psychicznej. No i negatywna reakcja społeczeństwa na to że ktoś chodzi do psychologa czy psychiatry - to pewnie jesteś "czubkiem", a przecież jak mamy kaszel, czy boli nas serce to idziemy się badać czy leczyć. To dlaczego mamy takie odczucia jeśli chodzi o sferę psychiczną...? 

                        Bardzo dobra lektura nie tylko dla osób, które mają problemy emocjonalnie, ale także dla ludzi, którzy chcą poznać te chorobę i pomóc komuś ze swojego otoczenia - czasami wystarczy odrobina zrozumienia i wyciągnięcia pomocnej dłoni.


                      Wisienką na torcie w tej książce jest karta afirmacji samego siebie, która pokazuje jakiej taktyki użyć by łatwiej nam było zaakceptować nasze niedoskonałości, by uwierzyć w swoje możliwości, a historia wymyślona w dzieciństwie przez autorkę porusza dogłębnie wszystkie struny w duszy, daje do myślenia.

Czy i w Waszej rodzinie występuje ta choroba...? A może sami z nią walczycie...? 

Dla wszystkich przygnębionych... Pamiętajcie jutro jest nowy dzień i może i dla Was zaświeci słońce :)

Za egzemplarz dziękuję:
Gdzie można kupić książkę...?
https://www.kultowy.pl/ 
"JAK SIĘ NIE ZABIĆ I NIE ZWARIOWAĆ" JUSTYNA SUCHANEK "SUKANEK" "JAK SIĘ NIE ZABIĆ I NIE ZWARIOWAĆ" JUSTYNA SUCHANEK "SUKANEK" Reviewed by CzytaDeLiczne on marca 04, 2020 Rating: 5

Brak komentarzy