"POWIEDZ, ŻE WRÓCISZ" ROMA NOWICZ

















         "POWIEDZ, ŻE WRÓCISZ" ROMA NOWICZ


"Czas jednak najwyższy, by wyjść z cienia i zacząć żyć normalnie. Zapewne nie zapomnę nigdy tego, co mi zrobił. Ale to dobrze. Będę wiedziała jakich ludzi unikać."


                               Myślałam, że to będzie prosta historia... Nie wzbudzi we mnie emocji, uniesienia. Pomyślałam iż trójka przyjaciół dorasta i ich losy gdzieś się rozchodzą, a potem dziwnym trafem łączą, że gdzieś przy tym pojawi się nieoczekiwana miłość, bo niestety nie wierzę w przyjaźń między kobietą a mężczyzną, bo zawsze któraś ze stron pragnie czegoś więcej i częściowo się nie pomyliłam... tylko jak zareagować gdy dwoje kupli walczy o tą samą kobietę w dodatku przyjaciółkę...? - od razu wiadomo, że ktoś będzie cierpieć i tu przechodzi się do sedna sprawy. Czy gdy widzisz, że Twoja ukochana osoba jest szczęśliwa pozwalasz jej odejść...? Czy knujesz podstępy i robisz z siebie ofiarę byle tylko uzyskać swój cel...?  

                               Miałam wrażenie, że w książce poruszony jest syndrom sztokholmski, bo Natalia tkwiła w związku, który przynosił ból, osamotnienie, poniżenie. Czytając to chciałam potrząsnąć główną bohaterką i spytać się kiedy Ty się obudzisz...? Co jeszcze musi się stać...? 

                              Ogromnym zdziwieniem było dla mnie to jak ktoś potrafi być perfidny, zakłamany w momencie nie zdrowej rywalizacji i zazdrości. Znasz człowieka od najmłodszych lat, a tak naprawdę dana osoba nosi maski, by po pewnym czasie być nikczemnym, a za chwile skulić łeb przepraszać, kupować drogie prezenty, zapraszać na kolacje i mówić miłe słówka i zachowywać się jakby nic się nie stało. Tak ta książka nawiązuje do bardzo trudnych tematów i owszem pojawia się policjant Dominik i gangster Igor. Nie chce zdradzać który jest dobry a który zły bo ujawniłabym zbyt wiele.

                             Książka nie tylko przesiąknięta jest złymi emocjami, ukazuje również prawdziwe uczucie, które po mimo dużej przestrzeni czasowej może przetrwać. Każdy z nas pragnie miłości która przebacza i po prostu jest obecna, wiesz, że masz wsparcie w drugim człowieku i to podnosi Cię na duchu.

Wiem... nie zdradziłam dużo szczegółów. Nie ma typowej charakterystyki głównych bohaterów, ale zastanówcie się czy chcecie mieć już wszystko napisane czarne na białym...? Historia jest wciągająca i wstrząsająca nie brakuje lekkiej pikanterii i romantyzmu, pisana w prosty sposób tak aby zaciekawić. 

Za egzemplarz dziękuję:

Gdzie można kupić książkę:
                              

                                



"POWIEDZ, ŻE WRÓCISZ" ROMA NOWICZ "POWIEDZ, ŻE WRÓCISZ" ROMA NOWICZ Reviewed by CzytaDeLiczne on marca 19, 2020 Rating: 5

Brak komentarzy