"WCZORAJSZA RÓŻA" DARIA RAJDA




       "WCZORAJSZA RÓŻA" DARIA RAJDA


                  Ach co to była za książka wciągnęła mnie totalnie od pierwszej strony, była lekka, z ciętym humorem, poprawiła mi nastrój zapomniałam o całym świecie zakażonym koronawirusem.

                   Magda to perfekcyjna i zdyscyplinowana kobieta, ma swoje cele i marzenia, które chce osiągnąć. Jest ambitna i poukładana, wszystko musi się odbyć według konkretnego schematu, łączy studia z pracą. Rzadko imprezuje, a po rozstaniu ze swoim partnerem, z którym przeżyła niezłych parę lat nie szuka nowych związków, bo gdzieś jej serce jest zranione, a skaza która została nie chce się zagoić, bo boi się zaufać... Gardzi ludźmi z dobrych domów, mających podane wszystko na tacy. Brak jej spontaniczności. Czy ktoś lub jakieś wydarzenie może to zmienić...?

                  Krzysztof ma wszystko pieniądze, bogatą rodzinę. Jest bardzo przystojny - dostał etykietę, że nie szuka nikogo na poważnie, nie zaprasza na randki, nie chodzi z nikim za rękę, zaliczyć i porzucić to jego dewiza. Jest przebojowy i odważnie patrzy na świat. Jednak czytając tą książkę masz wrażenie, że skrywa jakąś tajemnicę i jesteś ciekawa co kryje się pod warstwą kobieciarza...?

                    Powiem jedno gdy tych dwoje łączy ze sobą los robi się jeden wielki bałagan. Zdarzenia, które następują jedne po drugim są zaskakujące i barwne. Doprowadzające mnie do głośnego śmiechu.

                    Minimalistyczny wątek kryminalny dodał powiew czegoś świeżego do książki. Chodź jak dla mnie był trochę mało rozwinięty, kto wie może w 2 części są wyjaśnione niektóre rzeczy, aczkolwiek to nie rzutuje negatywnie na całej lekturze, bo jak dla mnie to petarda. Dała mi tyle radości, czułam, że odpływam i rozluźniam się. Czysty relaks , a jest coś cudowniejszego niż to, że zaczytujesz się w świat głównych bohaterów. Jedynie czego żałuję, że nie mam drugiej części przed sobą i nie wiem jak zakończyły się losy Magdy i Krzysztofa.

                     Jeśli masz ochotę na chwilę zapomnienia - proponuję zajrzeć do tej książki, dla mnie była to czysta przyjemność nawet teraz mam uśmiech na twarzy, bo "Wczorajsza róża" była niesłychanie pochłaniającą i odprężającą powieścią. Polecam :)  
"WCZORAJSZA RÓŻA" DARIA RAJDA "WCZORAJSZA RÓŻA" DARIA RAJDA Reviewed by CzytaDeLiczne on marca 22, 2020 Rating: 5

Brak komentarzy