"O KRÓLEWICZU KTÓRY SIĘ ODWAŻYŁ" KATARZYNA WIERZBICKA



"O KRÓLEWICZU, KTÓRY SIĘ ODWAŻYŁ!" KATARZYNA WIERZBICKA


                    Całkiem zapomniałam, że tworząc ten blog miał się w nim też znaleźć kącik dla moich dzieci, których chciałam zarazić swoją pasją do książek. Nie mogłam więc przejść obojętnie wobec tej bajki.

                      Historia śmieszy i poucza. Opowiada o królewiczu, który chciał zawalczyć o swoje dobre imię i pokazać, że jest dzielny, odważny i że nie musi być już traktowany jako mały chłopiec. Wyruszył w nieznaną krainę, a po drodze spotykał różne dziwne istoty i pomimo, że na początku chciał je unicestwić skończyło się na długiej rozmowie i nie raz przyjaźni.  Każda z napotkanych osób zmagała się z problemami, a chłopiec zamiast przysporzyć kolejnych kłopotów starał się je rozwiązywać. Widać, że dzięki królewskiemu wychowaniu młodzieniec traktował wszystkich z wielkim szacunkiem i nie zapominał o dobrych manierach.

                      Mojego młodszego syna pochłonęły ilustracje - bardzo barwne.




Córka zainteresowała się bardziej treścią i nie raz widziałam uśmiech na jej twarzy, bo jakieś stwierdzenie jej się spodobało. Po przeczytaniu stwierdziła: "Mamo była księżniczka, smok - ale dobry i ta czarownica nalała zupki, bo malec był głodny ja też chcę taką wycieczkę". 
Więc chyba nie ma większej rekomendacji jak zadowolone dzieci. 

Dodam tylko morał na zakończenie :)

"Czasem warto wyruszyć w nieznane - pomyślał królewicz. - Ale również dobrze jest wrócić do domu".

Dziękuję bardzo serdecznie autorce Katarzynie Wierzbickiej i sponsorce 
jednej z nagród na mój jubileusz :) i zapraszam na fb Madka roku @madkaroku

"O KRÓLEWICZU KTÓRY SIĘ ODWAŻYŁ" KATARZYNA WIERZBICKA "O KRÓLEWICZU KTÓRY SIĘ ODWAŻYŁ" KATARZYNA WIERZBICKA Reviewed by CzytaDeLiczne on maja 17, 2020 Rating: 5

Brak komentarzy