"MIĘDZY NAMI MIŁOŚĆ - NIEROZŁĄCZNI" KATARZYNA MAK







"MIĘDZY NAMI MIŁOŚĆ - NIEROZŁĄCZNI" KATARZYNA MAK


                   Myślałam, że teraz już będzie tylko i żyli długo i szczęśliwie..., ale życie Antka i Mii nie jest usłane różami, a jedne zdarzenie może zasiać we wnętrzu ziarenko niepewności i zburzyć wszystko to co zostało odbudowane. Szczerość, której zabrakło i kłamstwo... Dlaczego bohaterowie nie potrafią zaufać?

                 Byłam wkurzona, że Agata znowu sieje zamęt i nie odpuszcza. Po co jej Antek skoro go nie kochała? Chciała go mieć, by się ustawić i mieć dobrego ojca dla swojego syna? Nie pojmuję przecież będąc razem się męczyli i te jej 3 grosze zaważyły żeby znowu coś popsuć.

                 Rozwój wydarzeń całkowicie mnie rozwalił, przeżyłam szok, ucieczka, ciąża, wypadek, samotne wychowywanie, odpowiedzialność... Trochę wkurzałam się na głównych bohaterów bo sami nie wiedzieli czego chcą. Nie podobała mi się niezdarność Mii w opiece nad swoją córką, a u Antka znowu przegięcie w drugą stronę i zrobienie z niego superbohatera, ale no cóż w sumie nie ma się czego dziwić, bo tak był kreowany również w dwóch poprzednich tomach - facet idealny. 

                Bohaterowie muszą zapomnieć, wybaczyć, kierować się dobrem swoim i innych, ale czy potrafią odrzucić "chore JA" i nie być samolubnym i wpatrzonym w siebie narcyzem... Tak kolejny raz mamy do czynienia z burzą różnorakich uczuć i wydarzeń, które w mgnieniu oka się zmieniają od pozytywnego uniesienia po stan wręcz dołujący i przytłaczający. Przeszłość cały czas wkracza do idylli Antka i Mii, a Iago w swej zemście przebił samego siebie, a wydawał się tak porządnym i ułożonym facetem, dla mnie ten wątek był przerażający, ale kolejny raz autorka mnie czymś zaskoczyła.

               Nie jest to banalna historia, pełna zwrotów akcji trzymających w napięciu i chodź momentami niezdecydowanie głównych bohaterów może być nużące - zostaje to nadrobione nietypowymi zdarzeniami od których włosy jeżą się na skórze. No i Bartek to był taki promyczek w tej książce chłopiec, który zaskarbił moje serduszko dzięki niemu powieść osiągnęła wyższy lewel, bo ukazała prostotę dziecka, które wiele w życiu przeszło, ale pomimo tego jest otwarte na inną osobę, a jego optymizm i szczery uśmiech jest zaraźliwy.

Za książkę dziękuję:
Gdzie można kupić książkę:



                 
"MIĘDZY NAMI MIŁOŚĆ - NIEROZŁĄCZNI" KATARZYNA MAK "MIĘDZY NAMI MIŁOŚĆ - NIEROZŁĄCZNI" KATARZYNA MAK Reviewed by CzytaDeLiczne on czerwca 10, 2020 Rating: 5

Brak komentarzy