"NIE REZYGNUJ" MAJA DROŻDŻ

 



                "NIE REZYGNUJ" MAJA DROŻDŻ


                 Jestem wkurzona, dawno nie byłam zła na głównego bohatera jak tu czytając zaledwie pierwsze rozdziały. Jak mógł tak uczynić? Jak można być takim lekkoduchem, aż brak mi słów by opisać to co dzieje się u mnie w środku...

                Nicole walczy z całym światem. "Sama się oto prosiłaś, to była Twoja decyzja - więc się nie dziw". Kolejne skrajne uczucia, tak na prawdę współczułam jej. Nie była święta, bo sama się pogubiła, ale wierzcie mi wcale się jej nie dziwię. Jakoś utożsamiłam się z główną bohaterką i całym sercem, myślami byłam z nią. Miałam ochotę przytulić ją i powiedzieć wszystko będzie dobrze, ułoży się.

               Już czujecie, że historia nie jest słodka i bajkowa. Jak zwykle swoje trzy grosze miała Renee, namieszała totalnie. Normalnie ją znienawidziłam. Miałam wrażenie, że po trupach do celu, nie ważni są ludzie, uczucia, miłość. Chcę i muszę to mieć. W dodatku jest niezłą aktorką i manipulantką.  

              Pokochałam tą książkę, bo tu postacie są bardzo wyraziste i, albo wzbudzają sympatię, ufność lub wręcz przeciwnie nienawiść, lęk i niechęć. Charakterystyka była bardzo szczegółowa więc samemu można wydać opinię na temat danego bohatera.

            Początkowo brakowało mi w tej historii ducha walki, zaangażowania, ale z biegiem czytanych stron, chodź nie raz smutnych i przygnębiających ukazało mi się światełko w tunelu... Rozmowa nie złość czy chora ambicja, przebaczenie, a nie zemsta to wszystko składa się w jakąś sensowną całość, a jeżeli jest miłość i to ta prawdziwa to można razem, wspólnie góry przenosić, a gdy są przeszkody pokonywać je bo bycie w parze oznacza walkę każdego dnia o nowe lepsze jutro w szarej codzienności.

           Dodam, że zakochałam się w okładkach, razem współgrają ze sobą i szata graficzna jest przecudna. Jest to jedna z piękniejszych książek które miałam w ręce. Mam nadzieję, że o książkach Mai Drożdż będzie jeszcze głośno - spytałam dlaczego Nicola nie została połączona z Gregiem? Odpowiedziała mi "... bo to Josh jest miłością życia Nicoli", ale czy im się uda przezwyciężyć wszystko...?

Za egzemplarz dziękuję:


"NIE REZYGNUJ" MAJA DROŻDŻ "NIE REZYGNUJ" MAJA DROŻDŻ Reviewed by CzytaDeLiczne on września 21, 2020 Rating: 5

Brak komentarzy