"EKSCENTRYCZKA" BEL MELISA

 



           "EKSCENTRYCZKA" BEL MELISA


            Spodziewałam się ekscentrycznej bohaterki takiej z zadziorem, oryginalnej, moje wyobrażenia spełzły na niczym, bo Kinga to raczej zastraszona, borykająca się z niską samooceną kobieta. Na pewno wychowanie, jak i nieudany, toksyczny związek mógł wpłynąć na jej zachowanie, ale brakowało mi w niej tej ikry, iskierki, która rozpali tą książkę do granic mojej wyobraźni. 

             Do Kingi powracają demony z przeszłości, chce się ich pozbyć, zapomnieć, zbudować coś od nowa, nie jest to łatwa droga, bo wartości jakie wpajała jej rodzina odbiegają od norm społecznych, a sami rodzice nie byli krystaliczni, raczej była to gra pozorów i manipulacja, a nawet szantaż emocjonalny i brutalność. Gdy na jej drodze pojawia się dawny znajomy odżywają wspomnienia i młodzieńcze pragnienia. Czy Kinga przekroczy granicę? Czy da się ponieść namiętności?

            Ta książka rzeczywiście jest inna, ekscentryczna i mam z nią lekki problem, brakowało mi pobocznych tematów i czułam, że jest niekompletna, skupiona jest bardzo na relacji damsko - męskiej na stronie emocjonalnej i pikanterii, dodam, że sceny łóżkowe to nie był wyuzdany, wulgarny seks, tylko delikatne sceny, które mają działać na wyobraźnię czytelnika, no ale coś się rodzi... a co potem? Wielka niewiadoma, wiem, że główna bohaterka nie zastanawiała się co będzie w przyszłości, cieszyła się z tego co ma, dniem dzisiejszym i tym, że jest szczęśliwa, ale tak trochę było to o wszystkim i o niczym, wiem również, że czeka nas kolejna część, ale czy czuje niedosyt? Mam mieszane uczucia.  

            Dodam tylko tyle, że autorka dba o każdy szczegóły, książki zawsze są oryginalnie zapakowane, a okładka jest przepiękna i przyciąga wzrok.  Nie skreślam tej pozycji, to inny rodzaj erotyka, ale czy Wam się spodoba? Musicie przekonać się sami.
"EKSCENTRYCZKA" BEL MELISA "EKSCENTRYCZKA" BEL MELISA Reviewed by CzytaDeLiczne on października 13, 2021 Rating: 5

Brak komentarzy