"CECYLIA" ELA DOWNAROWICZ

 



          "CECYLIA" ELA DOWNAROWICZ


           Autorka przyzwyczaiła mnie do książek obyczajowych, nieprzespanych nocy przez natłok emocji i łzy, każda bohaterka miała inne przeżycia, różne charaktery i usposobienia. Ostatnio nie polubiłam "Moniki" i nie ufałam jej do ostatniej strony, a dziś Ela Downarowicz  zaskoczyła mnie książką akcji i sensacji, owszem ma wątek psychologiczny i aspekt obyczajowy, ale dla mnie to był kryminał z romansem w tle. 

          Jedna ze sióstr postanawia zostać tajną agentką rządową o swoim wyborze informuje drugą siostrę by mieć w niej oparcie, ta nie pała entuzjazmem, a wręcz ucieka od swoich najbliższych zostawiając pustkę.

          Wiele lat później ich losy się splatają, bo bliźniaczki są w niebezpieczeństwie. Nie wiedzą komu ufać, bo ktoś ewidentnie chce się ich pozbyć. W ich otoczeniu jest kret, który bacznie się przygląda i pragnie pokrzyżować wszelkie plany i cele. 

          Historia jak zwykle wciąga, ale tym razem zastanawiamy się kto pociąga za sznurki i czy w obliczu zagrożenia siostry się pojednają i będą potrafiły sobie wybaczyć? Nie zabraknie łez i niedowierzania na sytuacje na które nie mamy wpływu, a czasem przechodziła mnie irytacja nad decyzjami głównych bohaterów. Nie ominie nas wątek miłosny, który dopełni całą książkę przez co nie jest tanią sensacją, ale i opowiadaniem o wielkiej sile przetrwania, samodyscypliny oraz potędze uczucia.

          Autorka zaskoczyła mnie pewnym sensacyjnym wątkiem i nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy, trochę byłam wodzona za nos, ale to dobrze, że nie wszystko od początku było podawane na tacy, a niektórych rzeczy trzeba było się domyślić. No i końcówka, która daje nam do zrozumienia, że jeszcze idylla się nie zaczęła, a o pewne sprawy będzie trzeba powalczyć. Gwarantuje Wam jazdę bez trzymanki i nieprzespaną noc tym razem z nadmiaru akcji w książce.

Za egzemplarz dziękuję:


   
"CECYLIA" ELA DOWNAROWICZ "CECYLIA" ELA DOWNAROWICZ Reviewed by CzytaDeLiczne on sierpnia 29, 2023 Rating: 5

Brak komentarzy