"SZALONY EKSPERYMENT" NATALIA PŁATOSZ - KISIEL

 



            "SZALONY EKSPERYMENT" NATALIA PŁATOSZ - KISIEL


               Pragniemy być piękni i bogaci - gonimy za pieniędzmi i statusem społecznym. Czy warto jednak zatracić swoją duszę i umysł? Granica jest ważna kto ją przekroczy może się już nie pozbierać. 

               Daniel obrotny chłopak, który w dziedzinie sprzedaży kosmetyków jest jednym z najlepszych specjalistów. Przez swój urok osobisty jak i również mocną osobowość potrafi wpłynąć na różne osoby i w ten sposób piąć się po szczeblu kariery do góry. Dlatego nie zrozumiałe jest dla mnie to, że chciał w swojej firmie jeszcze coś uzyskać na boku chodź miał wszystko... ale pragnął więcej i to go zgubiło. 

               Diana chciała pokazać wszystkim, że kobieta też potrafi się wybić nawet jeśli jest z małej wioski, studiować, dostać dobrą pracę. Tu też chęć zarobku przysłoniła jej oczy, aczkolwiek w brudne interesy wprowadził ją nie potrzebnie Daniel, a kobieta nie potrafiła się już z tego środowiska uwolnić.

              Powiem tak wątek o tajemniczej chorobie mnie zaciekawił, zainfekowane kosmetyki, które wpływały na każdego użytkownika niczym narkotyk. Ludzie byli albo pobudzeni, albo otępieni. Zmieniał się charakter i usposobienie, nawyki żywieniowe, byli też agresywni ten wątek mnie zaciekawił, że jakiś naukowiec chciał zaistnieć w świecie i robił to poprzez groźby i przedziwne środki, natomiast jeśli chodzi o rozwinięcie akcji nie do końca do mnie przemawia. Czułam się jakbym czytała parodie o kornawirusie. Może oto w tym wszystkim chodziło, żeby wyśmiać ten problem, który zaistniał w świecie.

             Następną rzeczą na którą zwróciłam uwagę to niekiedy rozwleczone zdania na dany temat wystarczyłaby sugestia dwa zdania, a nie po co, na co i dlaczego tzn. jak chcę iść na imprezę bo mam ochotę to jest to wystarczające sformułowanie, a nie bo dawno nie byłam, bo to jeden wieczór wolny od pracy, bo mogę się wtedy napić... - niepotrzebny zbitek słów. 

             Wracając do bohaterów książki rozumiem, że są to osoby młode pragnące mieć stabilną sytuację materialną, ale gdzieś w tym wszystkim zapomnieli o drugim człowieku. Diana pójdę do swoich koleżanek, którzy zadzierają nosa niech wezmą kosmetyk i się rozchorują... No przepraszam aż tak im źle życzysz? Powiem tylko tyle karma wraca... A czy Diana i Daniel wyjdą ze szpon szaleńca, który terroryzuje całym światem? Książka nie do końca mnie przekonała do siebie.

Za egzemplarz dziękuję:



"SZALONY EKSPERYMENT" NATALIA PŁATOSZ - KISIEL "SZALONY EKSPERYMENT" NATALIA PŁATOSZ - KISIEL Reviewed by CzytaDeLiczne on sierpnia 11, 2023 Rating: 5

Brak komentarzy