"WCZORAJSZA RÓŻA" - NIC NIE ŁAMIE SIĘ TAK JAK SERCE RAJDA DARIA

















"WCZORAJSZA RÓŻA" - NIC NIE ŁAMIE SIĘ TAK JAK SERCE DARIA RAJDA


                        Nie mogłam ominąć drugiej części mojej kochanej "różyczki" tym bardziej, że pierwszy tom wywarł na mnie ogromne wrażenie czy i tym razem książka mnie zachwyciła...?

                         Czytając początek powieści zaczęłam się zastanawiać gdzie podziała się ta odpowiedzialna i poukładana Magda, którą poznałam wcześniej. Dlaczego zaczęła igrać z losem i własnym życiem - myślę, że kolejny raz egzystencja zadrwiła z głównej bohaterki a nieoczekiwany zbieg okoliczności znów połączył Magdę i Krzysztofa. Wiele w nich rozgoryczenia, niedomówionych spraw, mają swoje plany i marzenia, a jednak po mimo upływu czasu dalej się przyciągają chodź nie chcą się do tego przyznać, a ich znajomość jest wystawiona na próbę i nie wiedzą czy mogą sobie ufać tak jak dawniej...?

                       Brakowało mi tym razem śmiesznych sytuacji, dowcipnych dialogów, do części kryminalnej też mogłabym się doczepić, bo prawdziwy fan sensacji uzna, że sytuacja z mafią jest potraktowana bardzo lakonicznie. Uważam, że bandziory nie dali by szybko za wygraną, a los winnych byłby policzony.

                     Myślę, że bardziej autorce zależało na pokazaniu prawdziwych uczuć i rozterek związanych z emocjami. Wybaczyć czy odpuścić...? Zapomnieć czy kontynuować znajomość...? Zaufać...? 

                    Nie brakowało ciekawych, zaskakujących wydarzeń, bo tych dwoje zawsze prowokują niebezpieczne sytuacje... Wracamy do dawnych postaci, poznajemy nowe osoby. Nie można narzekać na nudę. I chodź widzę małe niedociągnięcia to i tak nie zmienia to faktu, że zarwałam noc, by doczytać historię do końca. Autorka ma coś w swoim piórze co mnie przyciąga i myślę, że gdy dopracuje szczegóły będzie to książka na najwyższym poziomie. Nie zrozumcie mnie źle... moja ocena nie jest negatywna - jest bardzo dobra, ale może w przyszłości inna historia będzie celująca. Czekam na kolejną książkę, bo wiem, że to będzie mile spędzony wieczór, pełen wytchnienia i pełnego relaksu.

                         
"WCZORAJSZA RÓŻA" - NIC NIE ŁAMIE SIĘ TAK JAK SERCE RAJDA DARIA "WCZORAJSZA RÓŻA" - NIC NIE ŁAMIE SIĘ TAK JAK SERCE RAJDA DARIA Reviewed by CzytaDeLiczne on kwietnia 12, 2020 Rating: 5

Brak komentarzy