"BLIŻEJ NIŻ MYŚLISZ" EWA PRZYDRYGA


"BLIŻEJ NIŻ MYŚLISZ" EWA PRZYDRYGA


                           Tym razem potraktowałam tą książkę jako moje WYZWANIE. Brzmi dziwnie? Zaglądałam do recenzji innych blogerów, którzy przeczytali tą pozycję i jedni twierdzili, że nie spodziewali się takiego obrotu sprawy, a inni, że odgadli sprawcę całego zamieszania. Więc porzuciłam dotychczasowe książki i stwierdziłam, no to teraz zobaczymy czy jesteś dobra i rozwiążesz zagadką zawartą w książce? Jak myślicie czy mi się to udało?

                            Narracja prowadzona jest w pierwszej osobie dzięki, której mogłam bliżej poznać główną bohaterką Niki, właścicielkę pensjonatu i powiem tyle, to co się dzieje w głowie kobiety? WOW - istny chaos i zastanawiam się co jest realne, a co tylko mrzonką, halucynacją. Niki ma problemy podłoża psychicznego, bo ma za sobą traumatyczną przeszłość, która odbija się teraz w obecnym świecie i relacjach międzyludzkich. Chce zapomnieć o dawnych wydarzeniach więc sięga po alkohol, przez co jest mniej wiarygodnym świadkiem, tym bardziej, że już wzywała parokrotnie policję bezpodstawnie. 

                          Więc wkraczamy "butami" w przeszłość Niki, a między czasie pojawia się tajemnicza kobieta w pensjonacie i znika w bagażniku samochodu, a Ty zastanawiasz się czy to fanaberia? Czy mózg płata figle głównej bohaterce? Czujesz jej rozterki, obawy, obserwujesz rozgrywkę i chcesz dowiedzieć się prawdy. Sam tytuł "Bliżej niż myślisz" SUGERUJE, że to ktoś z jej bliskiego otoczenia, ale podane szczegóły i typy myślę, że są zbyt oczywiste. 

                         Tak szukam z główną bohaterką porywacza, Niki ma swoją tablicę korkową w której krok po kroku zapisuje ślady, a ja układam je wszystkie w swoich myślach. Krążę, wracam do początku książki, czytam coś ze środka, zastanawiam się co mi umknęło i ta adrenalina...

                          Kurczę zawsze lubię gdy książka na koniec mnie czymś zaskoczy, wbije w fotel, ale tym razem czuję czystą satysfakcję - udało się, miałam przeczucie, które mnie nie zawiodło. Odkryłam sprawcę.HURRA :)

No to co może pora na Was? Pobawicie się w detektywów i rozwiążecie zagadkę?


20 MAJA BĘDZIECIE MOGLI PRZEKONAĆ SIĘ SAMI, BO ODBĘDZIE SIĘ PREMIERA TEJ KSIĄŻKI - KTÓRĄ GORĄCO POLECAM :)

Za książkę dziękuję:

"BLIŻEJ NIŻ MYŚLISZ" EWA PRZYDRYGA "BLIŻEJ NIŻ MYŚLISZ" EWA PRZYDRYGA Reviewed by CzytaDeLiczne on maja 05, 2020 Rating: 5

Brak komentarzy