"MIĘDZY NAMI MIŁOŚĆ - NIEUCHWYTNY" KATARZYNA MAK








"MIĘDZY NAMI MIŁOŚĆ - NIEUCHWYTNY" KATARZYNA MAK



                        Emocje buzują, jestem podekscytowana, czuję strach, zamęt, smutek, złość, jest mi żal, ale to była huśtawka nastrojów, bo każdy rozdział nie potrzebował nikogo do rozbujania bohaterów, bo oni sami się napędzali i wzbijali wysoko, by potem wyskoczyć i albo rozbić kolana, albo ustać na dwóch nogach.

                                   Mija pozostawiona pod faktem dokonanym, bez wsparcia, rodziny, przyjaciół, bez środków do życia i pracy, musi poradzić sobie sama i stać się kobietą niezależną i samodzielną.

                        Co stało się z Antkiem? Aż serce mi się kraje do jakiej sytuacji doszło i jak zagubiony może czuć się główny bohater. Zostaje izolowany, odstraszany, oszukiwany i manipulowany. Zadziwia mnie jednak fakt, że nikt nie walczył o niego, że nie próbował czegoś zrobić, otworzyć oczy - przypomnieć, pomóc. Pytanie, ale o co chodzi? Dlaczego nie opisuje historii..., bo jak mogę cokolwiek zdradzić, gdy to by popsuło całą lekturę,powiem tylko tyle, że czytałam tą powieść i nie mogłam uwierzyć jak los bywa niesprawiedliwy dla osób o czystym sercu i życzliwym, jak można ingerować, knuć, grać na uczuciach, by tylko osiągnąć swój cel. Ile potrafilibyście poświęcić dla dobra drugiej osoby?

                     Miia, naprawdę jej współczułam, płakałam razem z nią i ubolewałam nad jej losem, bo jej odczucia były tak szczere, tak bliskie sercu. tym razem schowała swoją dumę do kieszeni, trochę jednak zatraciła swoją duszę i barwne usposobienie.

                     Antek to dalej rycerz na białym koniu, takiego to tylko " ze świecą szukać". Szczery i oddany, a jednak... czuł, że ludzie wokół niego zachowują się dziwnie i niedorzecznie.

                     Tak Miia i Antek muszą walczyć o siebie, ale nie jest to łatwa sprawa, bo zostaną od siebie odseparowani - dlaczego?
Ta historia całkowicie mnie pochłonęła , ocierałam łzy, czasem uśmiechałam, żyłam i cierpiałam razem z głównymi bohaterami. Niezwykła treść pełna bólu i rozgoryczenia, odczuć, przemyśleń, analiz, samotności i sprzeczności. Robić coś z przymusu, czy to co mówi intuicja i serce? Ranić innych czy pozostać neutralnym? To opowieść o wyrzeczeniach, o poczuciu odpowiedzialności za drugiego człowieka i o wielkiej prawdziwej miłości.

Za egzemplarz dziękuję:
Gdzie można kupić książkę:

https://videograf.pl/ 
"MIĘDZY NAMI MIŁOŚĆ - NIEUCHWYTNY" KATARZYNA MAK "MIĘDZY NAMI MIŁOŚĆ - NIEUCHWYTNY" KATARZYNA MAK Reviewed by CzytaDeLiczne on czerwca 02, 2020 Rating: 5

Brak komentarzy